Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot je aankopen uit de webshop.
1. Retourneren
2. Levertijd
3. Verzendkosten
4. Garantie & klachten
5. Contact
6. Betaalmethodes

1. Retourneren:
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Deze optie is enkel mogelijk voor ongeopende flesjes (etherische) olie.

Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

2. Levertijd:
Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Dit houdt doorgaans in dat de bestelling binnen 2-3 werkdagen geleverd zou moeten worden. Mocht je door omstandigheden sneller een product nodig hebben, neem dan even contact met mij op via email (info@gewogenbalans.nl) of whatsapp (06-42470997).

Side-note: de webshop is onderdeel van een praktijk. Hierdoor zal de levertijd niet altijd gegarandeerd kunnen worden gezien lopende afspraken binnen mijn praktijk. Wel probeer ik de bestellingen zo spoedig mogelijk toe te zenden.

3. Verzendkosten:
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 45,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 45,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.

4. Garantie & klachten:
Garantie
Ik geef om alle producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@gewogenbalans.nl.

5. Contact:
Ik doe mijn uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je mij eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je mij bereiken middels de volgende gegevens:

Gewogen Balans
Tel: 06-42470997
Email: info@gewogenbalans.nl

Vestigingsadres:
Esdoornlaan 5
2181 KD Hillegom
KvK nummer: 78366305
AGB code: 90109668
BTW nummer: NL003331018B22

6. Betaalmethodes:
Momenteel maakt Gewogen Balans gebruik van de volgende betaalmethode:
– Ideal via Mollie
– Contant bij afhalen